Verzend- en retourbeleid

Betaalwijze webshop

In de webshop is er de mogelijkheid om te betalen via bancontact , belfius , KBC, Ideal

Van zodra uw betaling bij ons verwerkt is, starten we met het behandelen van uw bestelling.
Liep er iets fout tijdens het betaalproces? Twijfelt u of de betaling correct is verlopen?
Aarzel niet om ons te contacteren!

Leveradres

U kan zelf kiezen waar het pakje geleverd wordt. Dit kan u invullen tijdens het bestelproces.

Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, dan zal u zelf het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Bestellingen die niet tijdig afgehaald worden in een afhaalpunt komen automatisch retour, indien wij een pakket opnieuw moeten verzenden zijn de kosten hiervoor voor de koper.

Geen bestelbevestiging ontvangen?

Het kan enkele minuten duren vooraleer u de bestelbevestiging per mail ontvangt. Controleer ook even je spambox, misschien is de bevestiging daar terecht gekomen.

Foutje gemaakt bij het plaatsen van je bestelling?

Heb je een typfout gemaakt, vergist van maat of van kleur, gaf je een verkeerd leveradres door? Neem zo spoedig mogelijk contact op met ons via sanne@ds-printstudio.be. We kunnen de bestelling nog aanpassen indien dit binnen een redelijke termijn wordt doorgegeven. Plaats geen nieuwe bestelling met de juiste gegevens, dit zorgt voor verwarring.

Retourneren

Blanco artikelen kunnen geretourneerd worden.
Gepersonaliseerde artikelen en etenswaren zijn van het retourrecht uitgesloten. U kan enkel als particulier retouren.
Mail ons om uw retouretiket te ontvangen. U dient dit binnen de 14 kalenderdagen te doen.

De koerierdienst kwam langs maar ik was niet thuis

U kan uw bestelling afhalen in een afhaalpunt. Dit hangt af van de koerierdienst die je pakket bezorgt. U vindt een briefje in de brievenbus met de gegevens waar u het pakket kan afhalen. Pakjes worden meestal door Bpost geleverd. Deze zijn ook gemakkelijk te volgen met de Bpost App.

Haalt u het pakket niet tijdig op, dan wordt het pakket terug gezonden naar ons. Een 2de verzending naar uw adres is niet kosteloos (kosten bedragen hiervoor 8 euro).

Hoe kortingscode invoeren?

De kortingscode kan u invoeren op het einde van het bestelproces in het daarvoor voorziene vakje.

Verzendkosten

We verzenden uw bestelling gratis vanaf een bestelbedrag van 75 euro.

Bij orders <75 euro betaalt u 6 euro verzendkosten, wij nemen dus een deel van de verzendkosten voor ons om deze beperkt te houden

Afhalingen te reyerstraat 40 3540 Schulen is uiteraard kosteloos.

Voor onze verzendingen werken we voornamelijk samen met Bpost.

Levertermijn

Van zodra DS Printstudio uw betaling heeft ontvangen, behandelen we uw bestelling en gaat de levertermijn in.

De levertijd is afhankelijk van het gekozen artikel. Uw bestelling word verzonden wanneer uw bestelling volledig is.
Alles wat op voorraad is word verzonden binnen 1-2 werkdagen.
Gepersonaliseerde artikels en textiel worden doorgaans verzonden binnen 3-6 werkdagen.
Doopsuiker artikels die niet op voorraad zijn worden doorgaans binnen 10 werkdagen verzameld en in 1 geheel verzonden. Het komt voor dat de stock bij de leverancier OOK uitgeput is, dan brengen we u asap op de hoogte.

In het kort ;
Plottermaterialen op voorraad = 1-2 werkdagen
Blanco producten en bedankjes op voorraad = 1-2 werkdagen

Maatwerk = 3 tot 6 werkdagen
Blanco producten en textiel niet op voorraad 3-6 werkdagen
Doopsuikerartikelen niet op voorraad = tot 10 werkdagen

Wanneer komt mijn pakje toe?

Wanneer uw bestelling bij ons verzonden wordt, ontvangt u een mail.
Binnen de 48 uur ontvang je het order op het gewenste leveradres.

Mijn pakje is verloren geraakt bij de koerierdienst, wat nu?

Elk pakket dat verzonden wordt, kunnen we traceren via een track&trace code.
We contacteren de desbetreffende koerierdienst en zorgen ervoor dat u binnen een redelijke termijn uw bestelling mag ontvangen.

Indien het pakket toch spoorloos is, krijgt u de keuze om de bestelling te annuleren (u krijgt een waardebon) of om een nieuwe bestelling te ontvangen.

Ontvangen bestelling is niet correct

Liep er toch iets fout? Ontving u niet datgene dat u besteld heeft? Dit proberen we te vermijden maar missen is menselijk.

Neem contact met ons op en we zetten onze fout recht.

Let op: kleuren van de artikelen en kleuren van opdruk kunnen verschillen met de werkelijkheid, graag hiermee rekening houden.

Winkelwagen